WebKit Aktiverar Alltid Kopiera Menyobjektet i Varje App
WebKit har en bugg som gör att Kopiera-menyobjektet alltid är aktiverat i appar som Safari och Mail, även när inget är valt. Detta leder till att användare kan kopiera tomma urklipp, vilket raderar tidigare innehåll.