Apple står inför ny klagomål om App Store från kinesiska utvecklare
En grupp på 48 kinesiska iOS-utvecklare har lämnat in ett klagomål mot Apple angående App Store-kommissioner, som de anser är orättvisa. De begär en utredning av Apples marknadsdominans och påpekar att kommissionen på 25 % är för hög jämfört med lägre avgifter i Brasilien och Japan.